Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Mac 31, 2009

Silap Siapa?

Pada hujung minggu baru2 ini saya sepatutnya mengiring pelajar ke taman negara pahang. Nak tergelak,'kenapa saya? saya ni pakarkah?'

Tetapi kerana beberapa sebab, yang utamanya 'RM', maka trip terpaksa ditangguh. Antara pengajaran adalah, perancangan perlu dilakukan awal2 lagi. Walau pun kita ni 'anak emas' uitm, kita tak boleh buat kerja sambil lewa. Saya maklumkan kpd bos2 lain tentang masalah dan isu yang mungkin punca penangguhan projek. Mereka tersenyum.

Apabila sesuatu projek tertangguh, pegawai penasihat dan pengiring yang turut terima percikan. Kalau positif ok, kalau negatif?

Tiada ulasan: