Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mac 29, 2009

Saya Siapa?

Begitulah akan dipersoalkan? Bukan ada phd, bukan ada gelaran di depa nama. Kalau ada pun, letak sendiri B-)

Saya seronok bila masih lagi diingati oleh alumni fsr. Walaupun bukan semua yg datang datang bersalam dgn saya (ada sebab2 tertentu), saya bangga (syok sendiri) bila mereka bertanya khabar sambil bersalaman selepas mereka bersalaman dgn PM Zul (sifu mereka) dan TD en.Bul. Hidup mereka di uitm hanyalah sementara. UiTM adalah satu persinggahan sahaja. Tugas saya berkongsi ilmu dgn mereka semasa mereka di UiTM.

Masihkah saya mengajar akaun? Ya. Itulah tugas mengajar utama saya di FSR. CeBad Akaun.

Tiada ulasan: