Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Mac 24, 2009

Siapa Saya?

Saya dimaklumkan bahawa ada pihak yg bagitau bhw saya kerap 'hilang' dari pejabat. Maka mereka yang akan bekerja dgn saya berasa was2 dgn keupayaan dan komitmen kerja saya.

Benar, saya kerap tiada di pejabat. Saya menjalankan arahan ke kampus cawangan, jabatan lain, fakulti lain dan lain2 tugas rasmi. Saya tidak hilang kerana pergi bermain golf. Saya tidak hilang setelah saya 'punch-in' untuk balik tidur di rumah dan sebagainya. 'Kehilangan' saya adalah secara rasmi.

Maka kehilangan saya menyebabkan saya mendapat lantikan yg lebih banyak lagi. Saya tak daya menolak kerana lantikan adalah tanda kepercayaan bos2 kpd saya. Ini bukti bahawa 'kehilangan' saya tidak menjejaskan kepercayaan bos2 kpd saya.

Tiada ulasan: