Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Mac 31, 2009

Futsal Minggu Ini

InsyaAllah, pada malam ini saya akan bermain futsal lagi. Malam ni bercadang pasukan saya menentang pasukan adik saya.

Perbezaan diantara kedua pasukan adalah 10 tahun. form 5 1984 lawan form 5 1994. Peringatan, futsal adalah untuk beriadah. Bukannya untuk bercaripadah. Saya tidak pasti berapa ramai daripada pasukan saya akan hadir. Selalunya antara 12-17 pemain, termasuk adik2 saya yg lain.

Saya berfutsal mungkin satu bentuk riadah yang murah tetapi berkualiti. RM10 seorang tetapi pulangannya berganda2 daripada keseronokan berjumpa kawan2 lama.

Tiada ulasan: