Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mac 29, 2009

Masa Yang Ada

Semakin hari masa di dunia semakin pendek. Usia kita semakin hari semakin tua.

Semalam kenalan sekolah rendah mengadakan perjumpaan sambil bermain bowling. Dukacita saya tak dapat hadir. Batch saya memegang rekod dgn mempunyai seramai 70 lebih yg mendapat 5A papa peperiksaan penilaian darjah 5 1978. Ramai daripada kami meneruskan pengajian ke sekolah berasrama penuh.

Ramai yang amat2 berjaya. Ramai juga yang hidupnya sederhana. Macam saya B-). begitu cepat masa 30 tahun berlalu.

Tiada ulasan: