Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Mac 13, 2009

Pemimpin Contoh

Saya bersyukur kepada Allah kerana seorang saudara begitu ketara perubahan beliau setelah pulang dari Mekah. Tuturkata dan pembawaan menjadi lebih positif. Yang negatif telah berkurangan.

Beliau menjadi pemimpin disebuah kampus. memang adalah saudara ahli keluarga. Beliau saya anggap sebagai seorang pemimpin contoh. Terbukti apabila beliau banyak menerima jemputan berkaitan perkongsian ilmu.

maka bagi saya, seorang pemimpin diiktiraf oleh pihak lain. Berilmu dan beramal, dan pentingnya beriman. Doakan saya boleh menjadi seperti saudara saya itu.

Tiada ulasan: