Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Mac 28, 2009

Terima Kasih Pelajar Gim FSR

Malam tadi saya hadir ke gim fsr untuk majlis yg setiap semester diadakan untuk meraikan pelajar yg tamat amali di gim fsr. Yg uniknya, mereka yg dirai akan menyediakan juadah hidangan kpd para tetamu.

Para tetamu adalah kebanyakannya alumni fsr terutamanya alumni pelajar amali di gim fsr. Tuan rumah adalah PM Zul Kadir, sifu strength and conditioning FSR. Beliau adalah antara pakar sains sukan dan rekreasi di FSR dan UiTM. VIP adalah Tim.DekanKualiti dan Penyelidikan FSR, encik Hashbullah, juga alumni FSR.

Sebagai pendidik, kita bangga melihat anak didik yg berjaya. Saya doakan agar mereka yg pernah berkongsi ilmu dgn saya menggunakan ilmu dgn penuh amanah.

Tiada ulasan: