Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 01, 2009

Kesan Futsal 31 Mac 2009

Penat. tapi seronok.

perlawanan selama 2 jam. Pasukan adik saya hanya mempunyai 7 pemain, dan kita bermain 6-a-side. Maklumlah, bagilah peluang kpd kami yg lebih senior 10tahun. Pasukan senior ada 15 pemain. Jadi kami mudah bertukar pemain. Kuranglah penatnya. Pada 1 jam pertama kami teruk dibelasah junior. Dalam tempoh 20 minit (+-), kami ketinggalan 0-4. Jadi giliran pemanas bangku (saya pula masuk bermain). Dapatlah satu gol (hasil passing saya kpd pemain import kami - adik saya di ISN). Lepas tu, saya keluar rehat (rehat 20 minit, main 5 minit). Kemudian setelah rehat hampir 40 minit, giliran saya semula. Dapatlah juga skor satu gol (setelah miss berkali2), itupun hasil lantunan terkena adik saya (pasukan pelawat) dan masuk ke dalam gol.

InsyaAllah, perlawanan persahabatan spt ini akan diteruskan. Tahniah kpd penjaga gol pasukan pelawat yg amat cemerlang.

Tiada ulasan: