Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 29, 2009

SRW655 SR221

AlhamdulILLAH, semalam pelajar SR221 telah sempurnakan SRW655 beliau dan menghantarnya kpd saya. Tadi saya telah selesai menilai hasil pelajar tersebut.

InsyaAllah, petang ini saya akan hantarkan keputusannya kpd KP SR221. Drpd 3 pelajar SR223, seorang tidak muncul2 sejak awal semester. seorang lagi telah tidak berjumpa saya setelah minggu ke7(?). Hanya seorang shj saya jangkakan pelajar SR223 yg akan sempurnakan SRW655 beliau utk sem ini.

Memang pelajar SRw655 dibawah seliaan saya perlu berjumpa saya selang setiap 2/3 minggu. Lebih berbanding penyelia lain. Tetapi pelajar saya maklumkan kawan2 mereka dibawah penyelia lain masih ramai belum selesai.

Tiada ulasan: