Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 29, 2009

HiTea Bersama Rakan Darjah 6 1979

Pada Sabtu 25 April 2009, saya hadir ke majlis hi tea bersama beberapa rakan darjah 6 1979. Begitu cepat 30tahun berlalu.

Kecoh hotel UiTM. Pegawai khas saya mesti membebel,'cebad ni asyik di hotel uitm aje, kenapa?' Jawabnya, sebab ada pegawai2 khas saya memerhatikan saya B-). Walaupun tidak sampai 10orang daripada 300lebih rakan sedarjah semasa sekolah rendah dahulu, kekecohan seperti gelak tawa seperti 300++orang. Yang hadir semuanya kelihatan berjaya dalam hidup masing2.

tapi setiap tawa ada duka dan lukanya. Itulah lumrah hidup.

Tiada ulasan: