Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 08, 2009

Tesis Pelajar

Tadi, 4 daripada 6 pelajar yg saya seliakan hadir untuk tunjukkan bab 4 dan 5 tesis mereka. Hanya seorang sahaja yg dapat tunjukkan bab 4 dan 5.

Ada yg masih terkapai2 utk siapkan bab 4 menggunakan spss. Saya nasihatkan supaya berbincang dgn kawan yg sudah hampir selesai tesisnya. Perjumpaan seterusnya adalah pd 15 april ni untuk draf akhir. Pada 24 apr, saya perlu masukkan markah mereka.

saya doakan mereka dapat siapkan tesis sbgmana yg dirancangkan. InsyaAllah, setelah dihantar 'hard cover' kita berkongsi sedikit rezeki.

Tiada ulasan: