Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 29, 2009

Peperiksaan Akhir SRB201 dan SPS233 Apr 2009

Petang ini akan berjalan peperiksaan akhir April 2009 untuk kursus2 saya, SRB201 dan SPS233. Saya doakan agar para pelajar saya berjaya berdasarkan usaha yg dilakukan.

Semester hadapan kursus untuk saya di FSR hanyalah SRPS233. SRB201 akan ditawarkan kpd pelajar sem2 mengikut kurikulum baru. Tetapi pelajar SR223 tidak lagi mengambil kursus SRB201. mungkin sebab ada yg tidak selesa dgn saya?

Semalam seorang pelajar SR223 ditawarkan sebagai pegawai akaun di jabatan kerajaan. Bagaimana dgn graduan SR223 kurikulum baru nanti? Bolehkah mereka mendapat tawaran seperti ini? Bolehkah mereka menguruskan perniagaan sendiri dgn baik tanpa pengetahuan dalam perakaunan. Yang membuat keputusan tanggung akibatnya.

Tiada ulasan: