Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, April 28, 2009

KLIBF 2009

Pada Jumaat lepas, saya ke pesta buku di pwtc untuk kali kedua. Sekali lagi atas jemputan koperasi uitm.

Saya dimaklumkan bahawa pilihan saya untuk sebuah gerai (separuh saja sempat dilawati) bernilai USD14,000. Dan jangkaan pihak koperasi pilihan saya keseluruhan akan bernilai RM250,000. Seronok dan berbesar hati apabila diberi peluang untuk memilih buku untuk meningkatkan ilmu warga uitm.

Harapan saya, agar warga uitm akan membaca dan praktikkan ilmu daripada buku2 yg ada di perpustakaan uitm. Harga sebuah buku mungkin tidak mendorong kita memeilikinya sendiri.

2 ulasan:

aiShaH berkata...

banyak ke meborong utk koleksi sendiri.. tambahkan koleksi dalam mini library cebad.. bolehlah kami pinjam huhuh

cebad berkata...

Banyak juga lebih rm500. boleh, dipersilaka.