Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, April 23, 2009

Pesta Buku 2009

Cepatnya setahun. Tadi saya ke pesta buku 2009, mewakili InED untuk memilih buku bg ditempatkan di sek17.

Tugas dan tanggungjawabnya adalah satu tugas yg amat saya minati. Kenapa? Sebab saya berpeluang berada ditengah 'ilmu'. Maka saya pun menjalankan amanh yg diberi. saya mohon maaf kepada pegawai khas saya yg mengiring saya. Letih dan lenguh rasanya sebab banyak buku2 yg saya pilih. Andaian saya kosnya rm75,000. Dan saya berpeluang lagi makan di riverside restaurant di pwtc.

Jika diberi peluang utk menjalankan amanah ini di masa2 akan datang, insyaAllah, saya terima dgn hati terbuka. Terima kasih koperasi kedai buku uitm kerana memberi peluang saya ke pesta buku 2009.

Tiada ulasan: