Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, April 18, 2009

Jamuan Makan Malam SR113/5

Semalam saya hadir ke jamuan anjuran pelajar sr113sem5 di restoran Tupai-tupai. Hanya 3 daripada 23 pensyarah yg dijemput hadir.

Terima kasih kpd pelajar sr113/5 yg sudi menjemput saya ke tupai2. Steamboat adalah antara makanan kegemaran saya sebab ianya disediakan bersama sup. Majlis sepatutnya bermula pd 8malam. Ramai yg lambat kerana tidak biasa ke tupai2. Lagipun, jalanraya sesak. AlhamdulIllah, perjalanan saya +- 30 minit. Perjalanan balik hampir 45minit kerana Federal Highway dilakukan penurapan pada sektor selepas jalan 222 pj.

Hidup semasa belajar di uitm banyak kenangan. Yang pahit jadikan sempadan, dan yang manis jadikan teladan.

Tiada ulasan: