Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, April 28, 2009

UiTM Jengka

Pagi tadi saya berjumpa dengan pengarah uitm jengka. Beliau amat gembira dengan kehadiran FSR di jengka bermula sem Julai 2009.

Katanya,'Kita jumpa minggu depan 5mei ni'. Maaf doc, saya tak terlibat. Hanya mereka yg tertentu shj yg akan hadir. Tapi saya hargai ketulusan dan keikhlasan uitm jengka untuk menerima kehadiran fsr di jengka. InsyaAllah, seperti biasa, saya akan singgah ke jengka dalam menjalankan ytugas2 rasmi dan tak rasmi saya.

UiTM Jengka amat cemerlang dlm kualiti. Maka mereka amat perihatin dgn kualiti yg bakal dibawa oleh FSR ke UiTM Jengka.

Tiada ulasan: