Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mac 17, 2010

Hari Bertemu Pelanggan HEP Mac 2010

Selepas kuliah di fakulti pagi tadi saya ke menara saas. saya ingin melawat booth peers. kebetulan hari rabu, saya turut memakai baju korporat peers.

Peers mendapat gerai berdekatan lorong lif menara saas. ianya lebih baik drpd booth sebelum ini. booth peers amat mudah dikenali selain drpd perkataan peers yg jelas terpampang, adalah warna rasmi peers - kuning dan hitam.

Saya mula berada di booth peers bermula 11.15pagi sehinggalah jam 5.15ptg. memang meriah booth peers. terima kasih kpd peers semua yg turut memberi sokongan. alhamdulillah, hari ini kita dpt 115 permohonan ahli baru. pelawat lebih drpd 200 orang.

semasa 3 hakim hadir utk menghakimi booth, saya biarkan peers yg menjawab serta melayan hakim2. terima kasih kph kpd prof Pau, pm Ros - Inqka, dan kak Nor - pej pendaftar kerana sudi melawat booth kami. insyaallah, jika ada rezeki, dptlah pegiktirafan yg sesuai dgn usaha peers.

Tiada ulasan: