Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mac 10, 2010

Pusing2

Kerja saya adalah pusing2. itu adalah tanggapan beberapa orang yg banyak masa utk pusing2 tentang kerja saya. saya senyum aje. tapi staf2 saya anging dan berasap krn marah tuduhan mengarut terhadap saya.

Agak2 mereka ni bosan dok pejabat. dah latu, mungkin bos tak percaya utk dosuruh p buat kerja kat luar stesen. jadi anginnya dilepaskan kpd saya. ish3. memang susah. kalau sekali bos tak percaya, susah nak dptkan keyakinannya semula. Seorang ketua akan suka bekerja dgn mereka yg dipercayai, jujur, ikhlas, dan amanah.

Setelah habis pusingan kali ini, saya menunggu arahan utk pusing2 seterusnya. Saya ada dimaklumkan utk pusing2 disekitar lembah kelang shj. Tapi saya rasa ianya tak adil utk kolej2 lain.

kpi saya adalah kesemua 17 kolej bersekutu uitm dpt sijil iso selewatnya pada 31dis 2010. berdasarkan pusing2 saya, saya yakin kesemuanya mampu capai matlamat ditetapkan. insyaallah

Tiada ulasan: