Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Mac 18, 2010

Tahniah Lagi Kpd Peers

Alhamdulillah, peers memenangi hadiah pertama kategori pelajar untuk hari bertemu pelanggan HEP yg dihakimi pada semalam 17Mac 2010. Terima kasih kpd kesemua yg menyokong usaha peers secara berterusan.

Kejayaan peers adalah hasil untuk usaha bersama diantara peers yg hadir dan tak dpt hadir ke pameran. Kejayaan adalah hasil legacy yg berterusan. Memang seronok menjadi penasihat persatuan yg sangat proaktif. Kita tanamkan dlm diri kita utk tidak menunggu sesuatu tugasan. Kita mestilah bersedia utk mencari tugasan. Dan yg penting, selesaikan tugasan utk kebaikan organisasi dan diri.

Maklumbalas drpd semua adalah penting. Terima aksih kpd setiap pengunjung yg memberi maklumbalas termasuklah drpd para hakim. Kita akan gunakan maklumbalas utk penambahbaikan secara berterusan. Insyaallah, antara program peers akan datang adalah pengenalan kpd sistem pengursan kualiti ISO. sekali lagi, tahniah kpd peers kerana kejayaan terbaru. Peers Cemerlang.

Tiada ulasan: