Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mac 03, 2010

Bersedia Bertugas Di Tempat Baru

Saya dimaklumkan bos saya beliau akan tamat tempoh beliau sama tarikh dgn tarikh saya. Saya maklumkan bhw jika beliau tmat tempoh, saya pun tamat tempoh. Beri pelung kpd bos baru memilih pasukannya.

Ke mana saya lepas ini? Adakah mereka yg menawarkan tempat2 bertugas kpd saya pada tahun2 lepas akan menawarkan semula kpd saya? bagi saya penerimaan tawaran bergantung kpd beberapa perkara. 1. Mudah makan. 2.mudah ke bilik air. 3. mudah utk solat.

Alhamdulillah, tempat skrg memberikan saya ketiga2 perkara yg saya perlukan. Mungkin ditempat baru saya akan dpt yg sama? Hanya Allah Yang Maha Mengetahui. Saya berdoa agar sentiasa diberi rahman dan rahimNya.

Antara faktor kepuasan kerja adalah hubungan kita dgn bos kita. Jika kita mempunyai yg baik dgn bos, saling mempercayai, saling bertanggungjawab dan saling percaya kpd kejujuran dan keikhlasan masing2, kita akan seronok bekerja sama.

Tiada ulasan: