Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, April 20, 2012

Bengkel/Seminar/Konferens/Dll

antara tugas seorang pensyarah adalah hadir ke bengkel/seminar/konferens/dll. ia berkaitan tanggungjawab dapat berkongsi ilmu (lagi baik yg terkini) dgn pelajar dan masyarakat.

hadir ke bengkel dll termasuk dlm kiraan jam latihan tahunan. pensyarah uitm dikehendakki hadir >40jam latihan (jika saya betul). tahun lepas saya hadir berganda2 lebih drpd itu. terima kasih kpd bos2 yg membenarkan. selain meningkatkan ilmu, ianya membantu saya menambah dan membesarkan jaringan kenalan.

ada yg saya hadir dgn biayaan uitm. ada dgn biayaan pihak lain. banyak juga yg saya hadir dgn biayaan sendiri. insyaallah pada tahun ini kali pertama saya akan hadir konferens akademik di luar negara. jom kita sentiasa menambahkan ilmu untuk kebaikan

Tiada ulasan: