Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, April 06, 2012

Jawatan Berubah

sejak saya di pejabat jim+a(+k) saya telah memegang 3 jawatan dalam 1tahun.

 bermula 1 april 2012 jawatan saya adalah ketua korporat dan tugas2 khas. sebelum ini bermula 1april 2011, tugas saya adalah sebagai ketua mobiliti dan latihan industri pelajar. pejabat saya di aras 20 menara 1 kompleks kejuruteraan. kemudiannya bermula 1 oktober 2011, saya memegang jawatan sebagai ketua sumber dna maklumat. pejabat saya berpindah ke aras 5 canseleri uitm. jawatan saya sekarang mengekalkan saya di canseleri (sehingga kini).

setiap jawatan mempunyai peranan dan tanggungajwab tersendiri. dan setiap jawatan mempunyai pegawai atasan dan pegawai bawahan tersendiri. menjadi ketua atau bukan ketua sebagai seorang manusia akan menghadapi amsalah. ianya perkara biasa. kemampuan kita menangani masalah bergantung kepada ilmu dan sokongan rakan sekerja, keluarga dna kawan.

Tiada ulasan: