Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, April 23, 2012

Bersama Mercy Malaysia di UiTM

alhamdulillah pagi tadi mercy malaysia bermesyuarat secara rasmi untuk membincangkan kerjasama antara kedua2 pihak. inisiatif utk kerjasama telah dimulakan sejak tahun lepas. ianya bermula dgn persetujuan lisan oleh presiden mercy, dato' dr ahmad faizal semasa minum malam bersama saya di gerai berhampiran rumah saya.

antara cadangan kerjasama adalah program melatih sukarelawan, penyediaan ruang utk stor kecemasan, dan penyertaan warga uitm dlm misi mercy di dlm dan luar negara. insyaallah program pertama dijadualkan pada 31mei 2012 di uitm shah alam. diharapkan juga akan ditubuhkan mercy malaysia chapter uitm dalam masa terdekat. sebenarnya telah ada warga uitm yg aktif sebagai sukarelawan mercy.

semoga kerjasama mercy dan uitm akan meningkatkan kebolehpasaran kerja dan kebolehdapatan kerja graduan uitm. penyertaan sebagai sukarelawan mercy diharapkan akan meningkatkan kemahiran insaniah warga uitm utk kebaikan diri dan masyarakat. saya amat menggalakkan warga fsr dan peers uitm utk aktif sebagai sukarelawan mercy.

Tiada ulasan: