Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 18, 2012

MOA dan MOU

saya masih keliru perbezaan antara moa dan mou. bukan moa yg bermakna ministry of agriculture walau pun antara cadangan moa yg diusahakan ada kaitan dgn kementerian pertanian.

insyaallah pada jumaat ni saya akan bersama wakil fakulti perladangan dan agrotani uitm utk berbincang potensi kerjasama antara uitm dgn sebuah syarikat yg menjalankan usaha di bawah nkra dan nkea. kemudiannya insyaallah pada pagi isnin depan saya bersama wakil pej tnc jim bhgian jaringan industri dan masyarakat akan berbincang dgn wakil mercy malaysia yg akan diwakili presiden dan 3lagi pegawai. dan pada bulan mei, insyaallah akan diadakan perbincangan diantara wakil fsr diketuai dekan dengan jkkk kg kuala tahan. fsr juga akan mengadakan perbincangan dgn mpm.

kesemua moa/mou diharapkan akan memberi manafaat kpd uitm dan organisasi yg menjadi rakankongsi uitm. antara manafaat utama diharapkan uitm adalah hasil perkongsian dpt meningkatkan kebolehpasaran pelajar uitm dan keboleh dapatan kerja graduan uitm. 

Tiada ulasan: