Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, April 19, 2012

Kalender Tugasan

perancangan perlu dilakukan utk mengelakan stres negatif. dan perancangan sentiasa bertukar mengikut maklumat terbaru.

seboleh2nya saya cuba elakkan drpd bertugas pd hujung minggu dan cuti pertengahan semester atau cuti semester. hasrat hati utk berehat ada masa2 tersebut, tetapi hakikatnya adalah sebaliknya (kebiasaannya). insyaallah, pada hujung minggu ini dapatlah 'berehat'. tapi pada minggu depan saya ada bengkel di pd, harap2 dapat berbengkel sambil bersantai.

hujung minggu depan saya harap dapat ke kuala kangsar bersama kawan2 utk kembali ke zaman remaja. tetapi pada hari ahad ada temuduga utk calon pelajar baru. dan tadi saya dimaklumkan saya diminta bertugas di fakulti menyambut tetamu pada hari sabtu minggu depan. hujung minggu pertama bulan mei saya dijangka bersama peers di perak, lokasi sebenar belum pasti. dan hujung minggu kedua insyaallah bertugas di kuala tahan. selepas itu masih belum pasti.

tugas tetap tugas. kerja tak akan habis. tapi kita doakan agar janganlah kita terkena stroke kerana stres kerja yg negatif.

Tiada ulasan: