Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Mei 20, 2010

Alhamdulillah Indahnya Alam MilikNya

Saya ke kuala terengganu semalam. firefly 2.50ptg. tugas kualiti di kolej usahasama uitm.

saya minta seat dibawah sayap kapalterbang. staf firefly berasa hairan. mungkin jarang diminta seat tersebut. alhamdulillah, saya dapat seat di sebelah kiri. dan semasa perjalanan ke terengganu, saya bertuah dapat melihat keindahan alam milik Allah. saya tercari2 dan akhirnya dpt melihat kuala tahan. saya dapat melihat gunung tahan. saya dapat lihat kuala keniam, pusat penyelidikan uitm di taman negara. dan saya lihat keindahan tasik kenyir dgn airnya yg biru kehijauan.

staf saya hairan kenapa saya menaiki firefly. kata mereka pegawai selalunya akan naik mas. dapat pelbagai habuan spt makanan special, sebelum penerbangan dan semasa penerbangan. saya bagitau, itu kalau prof madya.

saya lebih berpuashati dgn peluang menikmati keindahan alam milik Alam. kekayaan yg diimpikan dan dikejar manusia tidak akan sama dgn kekayaan milik Allah.

1 ulasan:

nur berkata...

Dah faham..nape Ceb Bad suka naik firefly