Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Mei 07, 2010

Layang2 kembali Terbang

ish3 terbang semula layang2. ingatkan pemainnya dah insaf. dah serik nak main layang2. dah berubah utk kebaikan bersama. tetapi realitinya adalah sebaliknya. maka organisasi kembali menjadi seumpama, krn kerbau seekor (ada beberapa ekor sebenarnya), yg lain terkena lumpur juga. atau lebih tepat, krn nila setitik rosak susu sebelanga.

ini yg dikatakan tak boleh kita kasihankan anjing yg tersepit. dia akan tetap gila dan akan gigit kita.anjing gila ini tidak tahu belas kasihan kpd orang lain. yg penting dia sentiasa dpt gonggong tulang ke sana dan ke mari. dan sekarang kita harap akan mula takut kpd bayang2nya.

seorang yg berilmu tidak akan menganiaya orang lain. seorang muslim tidak akan menyusahkan mereka yg melakukan sesuatu utk kebaikan bersama. tetapi jika seseorang itu hanya pentingkan dirinya shj, maka dia tak kisah jika uitm merana. sebab dia bukan produk uitm. kerana dia adalah pengkhianat kpd uitm, bangsa melayu dan agama islam. kerana dia tidak amanh kpd uitm,melayu dan islam.maka itulah sebabnya surat layang kembali dilayang2kan. adakah pemain layang2 diluar terlibat sama?

Tiada ulasan: