Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mei 31, 2010

TKU 2010 - Sabah (1)

TKU 2010 - Transisi Ke Universiti 2010 telah berjaya diadakan di Sabah pada 24-30 Mei 2010. Perjalanan bermula pada jam 3.00pagi 24 Mei 2010 dari UiTM Shah Alam. Ianya berakhir pada jam 1.30pagi di UiTM Shah Alam. Seramai 16 peers shah alam, 2 (++) peers sabah, 2 kaunselor uitm shah alam, dan 1 pegawai pengiring/penasihat peers shah alam telah terlibat.

Pada hari pertama, saya telah tiba di LCCT pada jam 6.30pagi. hampir 1jam 40minit setelah kumpulan dari uitm shah alam tiba. penerbangan kami dgn air asia pada 7.50pagi. alhamduillah, kami selamat tiba jam 10.15pagi di LTAB Kota Kinabalu Terminal 2. Kami telah disambut oleh peers sabah.

Makan tengahari hari pertama di uitm sabah, dan kami kemudiannya diberi penginapan di hostel uitm sabah. ketiga2 staf turut menginap di hostel. kami tidak menginap berasingan drpd pelajar. tanggungjawab kami bersama pelajar sepanjang program.

petang hari pertama adalah aktiviti meninjau bandaraya KK. pasar filipina, pasar makanan masin, gerai makan belakang pasar filipina adalah sasaran kami. seterusnya kami makan malam di uitm sabah. selepas makan malam, mesyuarat persediaan sebelum ke maktab sabah keesokannya..