Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mei 16, 2010

Taman Negara Kuala Tahan - SIFE

13-15 mei saya di kuala tahan pahang. kuala tahan adalah pintu masuk utama bagi mereka yg hendak ke taman negara. penduduk kuala tahan bertuah kerana mendapat limpahan rezeki drpd pelancong2 ke kuala tahan.

saya di sana bersama sife utk program sife di kuala tahan. saya dan encik hamdan dipertanggungjawabkan utk membantu sife bagi pertandingan pertandingan 2010. menjadi seorang pensyarah bukanlah memberi syarahan kpd pelajar di fsr shj. sebaliknya, kami juga perlu terlibat dgn aktiviti pelajar. kami berterima kasih kpd mereka yg yakin dan percaya dgn kemampuan kami utk membantu sife. pelantikan kami dianggap sebagai satu penghormatan kpd kami.

pelbagai aktiviti dirancang utk membantu penduduk kuala tahan. pihak jkkk kuala tahan amat komited dan gembira dgn projek sife di kuala tahan. kami berharap dan berdoa agar kedua2 pihak akan mendapat hasl yg positif drpd projek ini. terima kasih kpd penduduk kuala tahan yg sudi menerima kehadiran kami.

Tiada ulasan: