Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Julai 15, 2011

MACFEA

saya adalah ahli seumur hidup macfea. bukan mafia. macfea adalah persatuan pengguna,dan ekonomi keluarga malaysia.

insyaallah pada 19julai selasa jam 11.30pagi di hotel uitm shah alam akan berlangsung mesyuarat agung tahunan macfea. sebelum ini saya hanya sempat hadir ke satu agm shj. dan saya diingatkan bhw keahlian akan tergugat jika tidak hadir ke agm akan datang. maka, insyaallah saya akan cuba hadir ke agm yg akan diadakan di hotel uitm.

kepada mereka yg berminat utk menjadi ahli, silalah ke agm macfea dan mendaftar sbg ahli. macfea ada kaitan dgn bidang penyelidikan saya. soalan saya, adakah saya akan dilantik memegang tanggungjawab spt di perkama dan kuib. kalau banyak sangat jawatan, mungkin saya tak boleh beri penumpuan yg sebaiknya.

Tiada ulasan: