Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Julai 17, 2011

Membina Pasukan FSR



pada 15-17julai di bukit gambang resort city, warga fsr uitm shah alam telah ber'kampung' di bandaraya bgrc. tujuan kami adalah untuk membina pasukan fsr supaya menjadi lebih produktif dan proaktif.

seramai 14staf akademik dan 24staf pentadbiran hadir, bermula dgn peringkat pap ke peringkat dekan. pada 2010, program ini telah diadakan di morib. dan ianya adalah kali pertama saya di bgrc. begitu juga bg hampir kesemua peserta lain.

makanan memang mewah. tempat tinggal mewah. aktiviti ceria. para peserta memang sporting dan recreating. terima kasih kpd pn nur aisyah dan kak ba'ayah. terima kasih kpd dekan dan tda. terima kasih kpd kesemua warga fsr yg hadir utk membantu membina fsr menjadi lebih cemerlang. terima kasih juga kpd fasi yg menampilkan saudara iman, seorang komposer.

Tiada ulasan: