Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Julai 02, 2011

Lawatan Ke Kuala Tahan Bersama Pengarah AIC

hari ini saya ke kuala tahan. saya ke sana bersama pengarah aic jim. objektif utama adalah memperkenalkan pengarah aic dan ketua2nya kepada jkkk kuala tahan.

dukacita, hanya pengarah aic shj yg dapat pergi kerana yg lain2 mempunyai komitmen lain di saat2 akhir. alhamdulillah, semasa di kuala tahan, kami sempat berkenalan pengurusan temenggong inisiatif yg sedang mengendalikan latihan utk renjer ti. pada asalnya saya dimaklumkan bhw mereka tidak ada di kuala tahan. tetapi rezeki kami kerana niat ikhlas kami utk membantu uitm dan jkkk kuala tahan.

hanya tok 4 atau panggilan manja t4 yg hadir mewakili jkkk. yg lain2nya spt ketua2 aic yg terpaksa tidak hadir dgn izin kerana ada urusan lain. tetapi perbincangan diantara pengarah aic dan t4 berjaya capai objektif kehadiran kami di sana. banyak perkara dibincangkan. pertemuan tadi hanya intro. insyaallah, ianya akan bersambung di masa terdekat.

terima kasih kpd t4, pengarah aic dan wakil ti. semoga niat ikhlas utk membantu secara bergandingan tangan akan mendapat rahmat Allah.

Tiada ulasan: