Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Disember 19, 2013

Bersyukur dgn Kawan Setia

Alhamdulillah, baru2 ini dpt bersama 4org kawan lama. Seorg sejak sekolah rendah. Yg lain2 sejak 1980. Maka januari 2014 dah kenal kurang2 34tahun.

Masing2 boleh dikira berjaya dlm kerjaya masing2. Mungkin saya ditahap terendah. 3 org pakar perubatan. Seorng pengrh berkaitan khidmat perubatan. Dan saya pada minggu tersebut ditugaskan ke mobile clinic - setelah tgk surat lantikan.

Tiada yg sombong dgn yg lain dgn kejayaan dicapai. Bersama kami bangga dgn pencapaian individu. Masing2 sedia berjumpa apabila dipanggil. Malah seorg sanggup meninggalkan majlis utk menunggu menjamu kami makan malam. Seterusnya kami sambung berkongsi kisah hidup di rumah beliau.

Alhamdulillah. Terima kasih kawan dan juga saudaraku. Bukan shj mereka kaya harta dunia, pangkat besar, malah kaya budipekerti walau dgn saya yg sy kira tahap paling bawah. Maka sy xhairan dgn yg nk menunjuk2 kaya kpd saya kerana kaya luaran perlu dikasihankan

Tiada ulasan: