Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, November 13, 2015

Mana Hilang?

soalan yang diajukan kepada saya di surau semalam selepas bersalaman selepas solat isyak. sebelum solat, imam di dalam surau ternampak saya dan tersenyum. sebelum solat, seorang prof uitm mencuit saya dan menunjukkan isyarat jari bermakna bagus.

ramai yang bertanya ke mana saya menghilang. lebih 2 bulan tiada solat bersama di surau. sebelum solat saya juga berkira-kira, jumlah hari saya hilang dari surau. lebih daripada 70 hari.

seronok apabila kehilangan kita ditanya dan dicari. seronok juga apabila kehadiran kita dihargai dan diiktiraf oleh masyarakat. jika kita silap, mohon maaf. jika kita terima hadiah, ucap terima kasih. orang berbudi, kita berbahasa.

Tiada ulasan: