Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Julai 08, 2008

Buku

Bangunan tingkat 4 blok B, Bangunan Akademik 3 menghadapi masalah condong di satu arah. Punca telah dikenalpasti akibat banyaknya koleksi buku di bilik beberapa orang pensyarah. Adakah bilangan buku yang terdapat di dalam bilik seseorang pensyarah mencerminkan ilmu pensyarah tersebut?

Jika pensyarah yang cenderong kepada sukan, rasa2nya tentulah banyak peralatan sukan berkaitan sukan yang dia minati. Ataupun sijil pencapaian atau penghargaan dalam bidang sukan yang dia minati.

Saya minat baca buku. Saya jadi pensyarah kerana pensyarah dibayar untuk menambahkan pengetahuannya. Saya rasa seronok melihat pelbagai bidang penulisan dalam bilik encik Hamdan, Mantan Pemangku Dekan. Syabas encik Hamdan. Bagi saya encik Hamdan mencerminkan seorang pensyarah yang sentiasa ingin meningkatkan ilmunya untuk masyarakat. Iqra...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

En Bad,
Betullah bilik en macam library la. Memang penuh dengan buku. Syabas en.