Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Julai 15, 2008

Tahniah Prof

Saya rasa masih belum terlambat untuk mengucapkan tahniah kepada Prof Rahmat Mohamad, Timbalan Naib Canselor Penyelidikan dan Inovasi UiTM. Tahniah ke atas pelantikan di peringkat antarabangsa. Beliau amat 'instrumen' dalam penubuhan stesen penyelidikan uitm perhilitan di kuala keniam taman negara pahang.

Saya juga ingin mengucapkan tahniah kepada Prof Muhd Kamil Ibrahim ke atas kejayaan buku travelog haji yang amat diterima ramai dan dijadikan motivasi untuk mengerjakan haji. Prof Kamil berjaya meningkatkan minat menjalankan penyelidikan di fakulti sains sukan dan rekreasi.

Mereka berdua ini saya jadikan sebagai rujukan dan motivasi untuk berusaha ke arah kecemerlangan akademik dan bukan akademik. InsyaALLAH.

Tiada ulasan: