Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mac 09, 2022

Buku dan Ilmu

Saya ada banyak buku. Di rumah dan di pejabat. Ada yg telah saya baca. Banyak yg belum dibaca. Banyak yg dibaca berulang2 kali.

Dulu2 buku hanya dibeli di kedai buku spt university book store, dll kedai buku dimiliki warga india muslim. Sekrg saya banyak beli buku secara online. Tetapi sekali sekala dapat ke kedai buku memang membuat saya teruja.

Lagi banyak kita baca, lagi banyak kita tahu, yg sebenarnya banyak yg kita tidak tahu. Tak perlu sombong dgn ilmu yg kita ada.

Tiada ulasan: