Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mac 21, 2022

Jadual Waktu Kuliah

Pagi ini saya terima jadual waktu kuliah saya untuk sem mac 2022. Jwk ini untuk masa kuliah saya dgn pelajar. Ianya belum termasuk masa untuk selia pelajar latihan industri, dan pelajar menyediakan kajian akhir pengajian.

Jika dilihat jwk saya, akan ada berkata, sikitnya masa utk kerja, 10jam shj. Tentu masa lain 29jam baki drpd 39jam masa kerja sibuk membuta. Orang akan cakap apa shj ikut kemampuan dia berfikir.

Jwk adalah utk perancangan kerja. Kerja seorang pensyarah bukan hanya beri syarahan sahaja. Setiap satu jam kuliah diberi 0.5jam persediaan dan semakan kerja kuliah. Ada kerja yang dirangkumkan sekali masa sebelum, semasa dan selepas kerja.

Tiada ulasan: