Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mac 09, 2022

Saya dan Membaca

Sejak kecil, saya suka membaca. Ayah biasa belikan buku enid blyton utk kami baca. Suratkhabar bahasa inggeris dilanggan harian, dan pada hujung minggu, ditambah dgn yg bahasa melayu.

Selain, memang ada kamus, dictionary, dan buku2 lain. Ayah juga langgan readers' digest. Semasa arwah ayah ngah tinggal dan bersekolah di pj, saya suka baca buku2 sekolah ayah ngah. Buku2 kurikulum 4 tahun lebih ke hadapan.

Saya suka baca tentang sejarah, ilmu alam. Banyak cerita dapat kita tahu. Sekrg, bnyk boleh dibaca melalui tv dan internet.

Tiada ulasan: