Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mac 21, 2022

Darjah 1

Saya masuk darjah 1 pada 1974. Saya bersekolah di SRK Sri Petaling, seksyen 12 Petaling Jaya.

Apa yg saya ingat? Tak banyak semasa darjah 1. Semasa darjah 2 hingga 6 pun tak banyak yg sangat peristiwa yg berlaku. Tapi saya masih ingat kawan-kawan yg sekelas semasa darjah 1. Sebab ada gambar rasmi.

Saya ingat, hari pertama ke sekolah, saya sampai lambat. Sebab tak nak pergi sekolah? Saya duduk di barisan bukan yg paling depang, bukan paling belakang, bukan paling kiri atau kanan. Saya teringat kpd seorg kawan, sbb cara rambut dia diikat, saya rasa pelik.

Tiada ulasan: