Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mac 13, 2022

Patch Adam

Antara cerita yg saya sarankan pelajar saya tengok, dan belajar makna yg tersurat dan tersirat.

Ianya tentang keinginan seorang membantu mengubah merawat seorang pesakit. Ubat masih diperlukan, tapi dia cadangkan layanan dan persekitaran pesakit yg sedang nak sembuh juga penting.

Ianya spt kata doktor jantung saya, persekitaran boleh pengaruhi kesihatan kita. Bukan sahaja rawatan doktor dan ubat yg diberi utk kita sembuh dari sakit. Mungkin perlu polisi tentang ini?

Tiada ulasan: