Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Mac 03, 2022

C19

Semlm saya yakin hanya keracunan makanan. Tapi hari ni, asyik rasa sakit tekak, saya buat test air liur c19. Sah +ve c19.

Isnin saya makan tiram mentah dgn garam dan lemon. Selasa saya cirit birit, gatal tekak, batuk dan sejuk2. Risau antara c19 atau keracunan makanan. Rabu, tekak kurang gatal, ada batuk, muntah.

Pagi ni, sah c19. Perlu lapor secara berkala simptom2, tekanan darah, nadi, dan suhu. Belilah alat ukur tekanan darah, nadi dan suhu. Sekrg harga dah naik semula. Semoga dipermudah proses rehat dan sembuh semua yg dijangkiti c19.

Tiada ulasan: