Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mei 04, 2009

Bajet

Bajet atau Budget. Dulunya Belanjawan bukannya belanja wang atau belanja kawan nama wan.

Tidak ramai suka kepada bajet. Ianya akan menunjukkan secara realistik kemampuan kita berbelanja. Mungkin antara sebab utama Budget adalah satu topik yg saya kongsi dgn pelajar saya. dan juga dgn saudara dan kawan.

Mungkinkah mereka yg berhadapan dgn masalah kewangan tidak menyediakan bajet. Adakah penjenayah adalah mereka yg tidak sediakan bajet? Satu tajuk kajian saya kot.

Tiada ulasan: