Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Mei 12, 2009

Kenduri Kahwin Staf FSR

Tadi saya terima dua kad jemputan ke kenduri kahwin staf FSR. Satu di Taiping, satu di Gombak.

InsyaAllah saya cuba hadir. Tahniah kepada bakal pengantin. Jangan lupa saguhati langkah bendul. Saya doakan anda dirahmati Allah dunia dan akhirat. Berusahalah dan dikurniakan Allah rezeki yg halal untuk diri, keluarga dan sahabat.

Soalan yg selalu timbul kepada saya:'Apakah yg nak dihadiahkan kpd pengantin?'. Mereka akan menerima antara hadiah yg paling besar iaitu pasangan hidup dan amat susah untuk ditandingi.

Tiada ulasan: