Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mei 27, 2009

Handphone

Saya cuba guna handphone yang seberapa asas dan murah. Tapi baru2 ini saya beli yg ada kamera dan radio.

Bagaimana pun, yg dibeli minggu lepas tak sesuai dgn saya. Bila tanya2, saya diberitahu saya telah beli pd harga yg lebih tinggi drpd sepatutnya. Dua kali tak untung. Maka redha ajelah. Tiada rezeki saya. Tapi, penjual tersebut tidak melakukan urusniaga secara jujur. Rezeki ada yg halal, dan ada sebaliknya.

Saya sentiasa berdoa agar saya dikurniakan rezeki yg halal. Ada kalanya perlu diingatkan jika terlalai dan terlupa.

Tiada ulasan: