Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mei 25, 2009

Kuala Gandah 1


Sabtu, 23 Mei 2009, saya ke Kuala Gandah bersama kawan2 lama. Kuala Gandah adalah Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan (NECC).

Saya berjumpa dgn 3 pelajar daripada program Pengurusan taman dan Amneti. Anah buah En Salleh Daim, sifu pengurusan taman di UiTM. Peliknya, ketiga-tiga pelajar adalah perempuan yg menjalankan latihan industri di sini. mana perginya pelajar lelaki?

Saya sertakan gambar Jeli, seekor anak gajah yg merupakan ahli baru di Kuala Gandah.

Tiada ulasan: