Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Mei 08, 2009

Kenduri Kahwin

Semalam saya hadir ke kenduri kahwin saudara saya di sek8 shah alam. Kawasan org berada.

Lamanya nak tunggu akad nikah. Selepas itu majlis makan2. Setiap kali ada kenduri kahwin, agaknya berapalah kos? Ada yg saya tahu habis berpuluh2 ribu rm. Mampu tak apa. Tapi jangan sampai membazir.

Selalunya bukan kehendak pengantin untuk membazir atau berbelanja besar, tapi desakan atau cadangan orang lain. 'sekali sahaja, apa salahnya'. kalau membazir, salah le. Ada yg gunakan majlis yg baik untuk tunjukkan ego tersendiri.

Tiada ulasan: