Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mei 11, 2009

Kenduri Kahwin Hujung Minggu

Pada 7 Mei, seorang saudara akad nikah. 10 Mei, seorang saudara lagi sambut menantu.

Pada 10 Mei majlis bercirikan masyarakat Jawa. Herman Tino pun ada. Memang riuh majlis. Saya dimaklumkan, majlis bermula daripa hari jumaat lagi. Pada hari ahad, setelah silat sambut pengantin, saya jadi 'back-up' untuk bacaan salawat sebelum pengantin 'masuk' ke dlm rumah.

Saya lihat RELA amat aktif dlm membantu melancarkan majlis kahwin sekarang. Terima kasih RELA. Selamat Pengantin Baru kpd kedua2 pakcik saya. Semoga hidup dan mati dalam Islam dan iman.

Tiada ulasan: