Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Mei 28, 2009

Saudara2 Saya

Saya ada dua saudara yg terlibat dgn sukan selain saya di FSR. Mereka dalam bidang perubatan sukan.

Kami akan berfutsal dgn sahabat2 saya pd selasa malam. Semasa muda2 kami hanya main bolasepak di kawasan rumah. Masa tu, bolehlah saya buli mereka. Kalau kurang skill, guna kelebihan badan. sekarang tak boleh guna kelbihan badan (perut) sebab mereka lebih besar daripada saya.

Seorang pensyarah di UM. Seorang lagi mungkin juga akan ke UM sbg pensyarah. InsyaAllah, saya jika masih diperlukan akan di UiTM.

Tiada ulasan: