Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mei 11, 2009

Denggi

Saya mendapat demam denggi hanya setelah bertugas 3bulan di uitm. Pada bulan Mei 2001. Adik saya pula (seorang doktor) mengalaminya pada Oktober 2001.

Maka denggi akan kena pd manusia tanpa mengira pangkat, umur dan kerja. Syukur kpd Allah kami masih lagi dipanjangkan umur olehNya. Syukur juga ahli keluarga Encik Hisyam Che Mat telah sembuh daripada demam denggi. Cuma peringatan saya, denggi ada 4 jenis demam. Kawasan perumahan saya dahulu memang banyak berlaku demam denggi. malah ada yg membawa kpd kematian (demam denggi berdarah).

Hidup dan mati adalah di tangan Nya. Kita cuma boleh merancang dan berusaha. Allah penentu segalanya.

Tiada ulasan: